У наше життя приходить радість, коли є чим зайнятися, є кого любити і є на
що сподіватися.(Віктор Франкл)

Привіт, я - Наталія і в моє життя прийшла РАДІСТЬ...

середа, 2 квітня 2014 р.

Рожеві Окулярки...

Привіт, мої красотулі!!!!!!!
У мене все менше і менше часу... Весна, тепло... і мій сина хоче проводити на вулиці всі 24 години :) Зранку біжить до дверей, як песик, якому треба пі-пі ( sorry ;) і шкрябеться в двері...
Тому мій час- це час, коли всі тихенько похрапують :) , а я зі своєю подружкою - настільною лампою , намагаюсь щось творити-витворяти...
І ось на днях я подумала, що мені бракує пофігістичного погляду крізь РОЖЕВІ ОКУЛЯРИ, не романтичного, щасливого, ілюзорного , а саме пофігістичного... Тому в мене намалювалась така листівочка...

Я обрала КОТЯРУ  тому, що саме це м'якеньке, муркотливе створіння в мене асоціюється з паралельністю до всього...і  з якоюсь постійною розслабленістю. Подивіться тільки на цю наглючу мордаху!!!!!
Я хочу сказати, що в житті ми приміряємо різні ролі... і часом хочеться походити з фіолетовим настроєм - це і є ключ до будиночку нашої душі, коли прислухаєшся до себе... 

Мій Васілій - мартовський котик , весь в погоні за коханням :))) і йому начхати навіть на собачок... (на саморобній фетровій квітулі "лежить" гудзичок із зображенням французького бульдога- така от красотулька була на бірці від футболки, яку я теж "присобачила" на листівку- це тежик з написом originals...взагалі, я люблю збирати всякі такі непотрібності...але для нас , скрапоманів, вони завжди перетворюються в ЩОСЬ :))) 
Катушечка з синьою шовковою ниткою символізує домашність кота ( вони ж обожнюють ігри з нитками:)

Тут намагалася сфотати саморобний- самонахляпаний :))) фончик, але щось не передалась його гарнюність.... Ой, як мені тепер подобаються ці кляксочки.... нема слів .... тащусь!!!!!!! :)

Я тепер доміки буду тицяти всюди!!!!! Я люблю їх ніжною любов'ю!!!!!
Не можу без них... як сказав би психолох- все родом з дитинства , і це - чистісінька ПРАВДА!!!!
 Тільки в тому будинку, де я народилася і ,де пройшло моє щасливе дитинство, я відчуваю себе ВДОМА!!!!

 
Роздобула для вас цитатки про РОЖЕВІ ОКУЛЯРКИ :
 
- Купила своим котам розовые очки, чтоб овсянку за фарш принимали!..
 
-Моему мужу нужны розовые очки...
Без них он не видит мир моими глазами!!!
 
-В розовых очках принца на белом коне не увидеть!!!
 
-Автобиография - текст , написаный в розових очках... 
 
Бажаю вам носити  рожеві окулярки, окулярки романтики, щастя , оптимізму і дитячої безпосередньості!!! ( але нехай рожеві окулярки не забирають в нас раціональний  зір!!!)


Якщо вам буде цікаво , то по ссилочці є Стаття про рожеві окуляри .

                    Мої ПЧенюшки, я дуже усім вам рада!!!
 Дякую, що ви зі мною!!!
                       Завжди чекаю від вас коментарів - це ж наше маленьке спілкування,
 а для мене- велика радість!!!
 
Додаю кота до завдання від Скрапоголіків "Шутки ради" (до 7 квітня)
До завдання від  Скрапим на радость "Ключ" ( мій ключ від будиночка моєї душі)
 
 
 
 
 
 

18 коментарів:

  1. Наташа, кот просто офигенский)) Открытка очень стильная и сочная получилась) Очень нравится мне!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая классная! И Кот просто суперский!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Елена!!!! Я тоже в него влюблена!!!!! :)))

      Видалити
  3. да, без розовых очков тут не выжить, это точно:)
    замечательная открытка и кот на ней! вдохновляет на кляксинг:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюш, спасибо!!!!! Тебе давно уже НУЖНО покляксить!!!! :)))))

      Видалити
  4. Наташа, вот это креатив! :) Интересная открыточка! Спасибо от СкрапПуговки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юль!!!! Рада видеть тебя у себя в гостях!!!!!

      Видалити
  5. Здорово! Веселенький котяра) Спасибо, что вдохновились заданием от блога Скрапоголики!

    ВідповістиВидалити
  6. Классный кот!) И рецепт иногда полезный.)) Спасибо от Скрапоголиков!

    ВідповістиВидалити
  7. Наташа , открытка замечательная ! Спасибо от " Скрапим на радость " .

    ВідповістиВидалити
  8. привет! ответный визит))) я тут уже была, но посмотрела невнимательно)) Наташ, тоже остаюсь с удовольствием, рада знакомству! :))
    кот улётный!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Классный Базилио! Великолепное прочтение скетча! Спасибо от СкрапПуговки!

    ВідповістиВидалити